E-g'nius/D-g'nius


D ~ G'nius - Peningkatan IQ & Tumbesaran Prima

Rumusan homeopathy yang diformulakan oleh pakar perubatan homeopathy terbukti berkesan memberi faedah kepada kecemerlangan kesihatan dan peningkatan IQ serta tumbesaran kanak-kanak. Sesuai dimakan untuk semua peringkat umur

Antara keistimewaan :

Mencerdaskan minda
Menguatkan daya ingatan
Menambah daya kreativiti
Menambah daya tenaga mental
Mewujudkan ketenangan fikiran
Mengatasi masalah bertutur/berjalan
Membantu tumbesaran prima

Minds stimulation
Upgrade memory ability
Develop creativity ability
To overcome stress problem
Healthy mental development ability
To overcome hyper active problem
Slow ability / progress in child physical development
Prima growth

Sejarah Latarbelakang D~G'nius

D-G'nius adalah makanan otak yang diformulakan oleh pakar perubatan homeopati yang terkenal (Prof. Sir Dr. Nik Omar). Terbukti berkesan menyuburkan otak (meningkatkan fungsi sel otak) dengan menggalakkan rami saraf aksomatik dan aksodendritik pada sel (neuron) otak, seterusnya meningkatkan proses pengawalaturan Central Nerve System (CNS).

Tablet D-G'nius diformulasikan berasaskan susu kambing atau susu unta dan glukosa serta gabungan garam tisu. Ia tidak mengandungi bahan-bahan yang boleh memudaratkan tubuh seperti dadah, steroid dan bahan kimia yang boleh memberikan kesan sampingan apabila diambil secara berpanjangan. Ini bermakna ia selamat digunakan walaupun diambil secara berlebihan.

Media yang berasaskan susu unta/susu kambing yang digunakan amat berkesan untuk pembinaan tulang, menguatkan otot, meningkatkan fungsi hati dan pembinaan sel-sel darah. Gabungan garam-garam tisu biokimia triturate seperti kalsium fosfat, kalium fosfat dan magnesium fosfat yang terdapat dalam juzuk yang tetap dalam D-G'nius akan menyuburkan otak.

Antara Keistimewaan :

Membaiki CNS
menenangkan minda
Menambah tenaga mental
Mengatasi masalah pelupa

D~GNIUS 80 TABLET RM39.50

E~GNIUS 90 TABLET RM48.00

E-g'nius/D-g'niusSocialTwist Tell-a-Friend

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.


About Me

nissa
Isteri kepada Nassa aka Din dan Ibu kepada 3 org hero...Danial, Darwish & Darwisy...sangat suka menjahit dan berangan nak buka kedai kraf...INSYAALLAH...
View my complete profile

Followers

Jom Sembang

Colors Catalog by Maya